Ogłoszenie


#1 2019-04-16 09:42:45

 Spazmbite

http://s10.ifotos.pl/img/am2png_anxrqeh.png

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2014-11-10
Posty: 2120
Punktów :   
Ulubiony Wrestler: Jeff Hardy Finn Balor CM Punk
Ulubiona Diva: Paige, Becky Lynch
Ulubione PPV: Royal Rumble

Projekt WES 4.0 (Re-Reboot a.k.a. 2k19)

https://s6.ifotos.pl/img/wes-tlopn_qspahar.png


Cześć cześć i czołem!



Wstęp - ckliwy, nie musisz czytać


Jak zawsze nie wiem jak zacząć taki post! Może na wstępie powiem, że ciężko mi się to pisze, bo zapomniałem jak tworzy się ładniejsze posty na forum haha! No i muszę chyba wszystkich tutaj przeprosić. Za nieobecność, za to, że musieliście długo czekać, że mieliście wielkie nadzieje, a projekt o roboczym tytule WES Reboot zakończył się zanim dobrze się zaczął. Jako jedyny twórca gry, czuję potrzebę, żebym wam to wyjaśnić, aby każdy mógł chociaż trochę zrozumieć moje położenie. Czas, w którym zacząłem prace nad poprzednim WES, nie był dla mnie najłatwiejszy - to tak mega szczerze. Najpierw przeprowadzka do nowego mieszkania. Potem "test dojrzałości" związku, który nie przetrwał próby, ponowna przeprowadzka, wielka depresja i ogóle byłem w takim stanie, że chciałem zakończyć już "działalność" programisty. Zakończyć wszystko, łącznie z WES. Wszystko. No ale wiadomo, że życie się zmienia, wszystko poszło do przodu i tak, jest już dobrze w moim życiu od dłuższego czasu, jakby nie wdając się za dużo w moje życie prywatne (chociaż Ci, co mają mnie na facebooku, to i tak dużo wiedzą zapewne) - jestem szczęśliwy. Tak jest od dłuższego czasu i tutaj może rodzić się pytanie, czemu wcześniej nie wróciłem z WES? Bo zacząłem przechodzić renesans swoich umiejętności. Zacząłem tworzyć gry w 3D, miałem wielkie ambicje, żeby kiedyś zrobić real-time wrestling game, między innymi na potrzeby WES, potem zabawy pokroju Wolfensteina 3D/starego Dooma (pozdro dla kumatych), jednakże po jakimś czasie, gdy zauważyłem, że 3D nie jest dla mnie jakimś już wyzwaniem, postanowiłem powrócić do moich korzeni, których kocham. -WES ; -Pixel art ; -2D... To też spowodowało, że TEN AKTUALNY PROJEKT, jest jakby moim hołdem dla moich początków, oraz dla was wszystkich jako fanów WES. Dlatego ten projekt jest jednorazowy. Zrobię go raz i potem będę się nim tylko opiekować. Nie zrozumcie mnie źle, to nie chodzi o to, że zrobię tą grę i ją oleję. Po prostu po niej nie chce już robić takich konkretnych gier. WES będę się dalej opiekować, robić update'y, czy opiekować się "wnętrzem" gry, czyli galami etc. Także jak coś, to spokojnie. To były słowa wstępu, jeżeli je przeczytałeś, to bardzo mi miło! Teraz czas na KONTRETY!

Informacje ogólne - warto przeczytać



Założenia gry nie zmieniają się praktycznie wcale. System ma być niemalże taki sam, jak w WES Reboot, ale tym co są w tym temacie nowi - powtórzę! Gra będzie dosłownie grą na PC, nie będzie w przeglądarce, tyko do pobrania i zainstalowania na komputerze. Gracz logować się będzie z "clienta" na serwer, który przeniesie go do menu głównego gry. Jeżeli oczywiście będzie to nowy gracz, lub ktoś kto nie ma żadnej postaci, zostanie automatycznie przeniesiony do kreatora postaci. Uprzedzając pytania - gracz będzie mógł posiadać do 5 postaci (może więcej, może mniej, zobaczymy w niedalekiej przyszłości). To co dalej zrobi, zależy czysto od niego. Jako, że zacznie jako Free Agent, nie będzie brał udziału w żadnej gali, do czasu aż jakaś federacja nie zaproponuje mu kontraktu. A skoro o tym mówimy...

Federacje - czyli gdy WES to za mało



Jak możecie się sprytnie domyślić, pierwszą dostępną fedką będzie WES. Of course, co nie? Jednakże cały czas to brzmi, jakby miało być ich więcej... o co chodzi? Ano o to, że WES najprawdopodobniej nie będzie jedyne. W głowie siedzi mi taki pomysł, że gdy gracz, dzięki swoim sukcesom etc. dorobi się większej ilości pieniędzy w grze, będzie mógł za bardziej kolosalną kwotę założyć w grze federację i zaczął bawić się w BIZNES. Dosłownie, nie będzie to takie EASY CHEESY, bo trzeba będzie mieć łeb na karku, żeby nie zbankrutować. Co z tego wyniknie? Według mnie mało, że będzie bardziej różnorodnie, bo jeżeli komuś nie będzie pasował booking WES, będzie mógł przejść do innej federacji. Jednak warto też teraz wspomnieć o tym przechodzeniu, bo to też nie będzie taka kaszka z mleczkiem. Postacie będą podpisywać kontrakty. Serio. Federacja będzie mogła złożyć propozycje zawodnikowi (w skład takiej umowy będą wchodzić zarobki, możliwość kontroli postaci, formy płatności za walki, polisa zdrowotna, czy bonusy, oraz długość trwania umowy), ten będzie mógł ją podpisać, odrzucić, lub negocjować warunki. Chce by dzięki temu doszło do walki o zawodników, gdy Ci będą bardzo dobrzy w statystykach, co przeniesie się na zyski federacji. Bookerzy, GM'owie, czy kto tam będzie dowodzić w danej federacji, będzie w kalendarzu tworzyć nowe eventy (czy to tygodniówki, live-eventy, czy PPV), a następnie robić karty walk. Dzięki temu gra WES nie będzie tylko dla WES, a może otworzy furtkę, dla inny fedek internetowych w Polsce, do dołączenia.

System walki - bo to chyba najważniejsze



Co do samej systemu walki, tak jak wspomniałem we wstępie - będzie taki jak w WES Reboot. Człowiek odpowiedzialny za federacji, będzie tworzyć terminy gal, a następnie walki na tych galach itd. blah blah... Powiedzmy, że gala ma odbyć się 20 Kwietnia 2019. Nie wiem.. WES All or Nothing. Na tej gali kilka starć, między innymi walka Spazmbite vs. Collins w Tables Matchu (taki szybki przykładzik, nie spoiler!). Gdy nadejdzie ten 20 kwietnia, wszyscy gracze online będą mogli wejść w zakładkę gali i na żywo obserwować wydarzenia podczas show. Gdy nadejdzie walka, o której wcześniej wspomniałem, to zarówno mi, jak i Collinsowi (jeżeli będziemy online i oglądać na żywo walkę) pojawią się nowe opcje, dzięki którym będziemy mogli zmienić styl walki (np. ze śmiałych i agresywnych ataków, na bardziej asekuracyjną defensywę), by dostosować się do wydarzeń w ringu, żeby zwiększyć swoje szanse na wygraną. Walki będą zwykle krótkie, ale wystarczająco długie, żeby coś się dało zdziałać. Same szanse będą głównie zależeć od statystyk postaci (o których trochę później), a sama walka będzie miała system podparty klasycznymi grami RPG. Więc jeżeli ktoś zna tekstowe gry Dungeons & Dragons, Warhammer czy inne takie, to będzie wiedział z czym to się "je". Klasy postaci (tj. styl walki) będzie miał swoje główne statystyki np. Powerhouse będzie w 100% korzystał z Siły, zaś High Flyer w 100% ze Zwinności, za to np. Brawler będzie już korzystać w 50% z Siły i z 50% z Techniki. Do tego każda klasa będzie miała swoje indywidualne cechy, jak dodatkowe życie, czy większe szanse na kontrę.

Rozwój postaci - weź się za robotę leniu



Na chłopski rozum można powiedzieć, że "gra będzie się toczyć tylko gdy będą walki!". No nic bardziej mylnego. Gdy robiłem dawno temu burze mózgów z Collinsem, doszliśmy do wniosku, że w grze pojawi się system "zastania". Gdy ktoś nie będzie trenował, jego statystyki będą maleć, aż nie dojdą do krytycznie niskiego stanu, który potocznie zwany jest "brakiem formy". Dlatego też gracze będą musieli trenować co kilka dni, nie tylko po to, żeby się rozwijać, ale też po to, żeby nie stać się słabszym, czy mniej umiejętnym zawodnikiem. Nie będzie też możliwości pokroju "odwalę cały trening w godzinę, a potem tydzień laby". Będzie można wykonać do 2 treningów dziennie (każdy trening będzie męczyć postać), co dla bardziej ambitnych będzie oznaczało, że będą musieli wchodzi do gry każdego dnia, chociaż na ten parę minut.

Dodatkowe funkcje - żeby nie było zbyt nudno!



Żeby nie było, że tak mało możliwości, podam kilka pomysłów i/lub funkcji, które również się pojawią.
>Chat - mam opory co do tego, bo jest chat na forum, ale być może będzie również w grze.
>Woofer - no jakby tego zabrakło, to byłby strzał w stopę WES. Tego nie może zabraknąć, każdy będzie mógł pisać Woofy by podbić swoją postać w social mediach!
>Kasyno - skoro będzie zarabianie hajsu, to czemu nie dodać kasyna? Chyba każdy będzie chciał przewalić trochę kasy dla zabawy!
>Creative Creations - do gry będzie dodany specjalny edytor, w którym każdy będzie mógł stworzyć świetne szczegóły jak loga, nowe ubrania, fryzury, następnie wygenerowany zostanie kod, który będzie mógł wrzucić do gry do swojej postaci, lub udostępnić na forum dla innych graczy.

Słowo na koniec - żeby był ładny final



To nie są wszystkie rzeczy jakie mam w głowie. To jest tylko część tego - to co podczas pisania udało mi się sobie przypomnieć i spisać tak, żeby było to ładnie i merytorycznie napisane. Dużo inny rzeczy zostanie jeszcze dopisane, screenshoty będą dodane. Post ten powstał głównie po to, żebyście wiedzieli, że to się dzieję, że to nie jest jakieś tam gadanie, tylko, że jest to robione! Jeżeli macie jakieś pytania, czy POMYSŁY, bo na nie też czekam, to piszcie pod tym postem, na chacie, na fejsie, czy to na fanpage'u, czy do mnie w prywatniej wiadomości. Czekam na wasz odzew, żebym wiedział, że nie robię tego tylko dla siebie!

Wstępna data premiery: Lipiec/Sierpień 2019


http://s10.ifotos.pl/img/Spazmbite_asphapw.png
Spazmbite
Streak: 11/0/3

Offline

 

#2 2019-04-16 11:58:02

 GamerXOP

http://s10.ifotos.pl/img/ultrazine_anxrsqr.png

Skąd: Białystok
Zarejestrowany: 2016-05-22
Posty: 124
Punktów :   
Ulubiony Wrestler: AJ Styles
Ulubiona Diva: Asuka
Ulubione PPV: MitB, Royal Rumble

Re: Projekt WES 4.0 (Re-Reboot a.k.a. 2k19)

Powiem ci postarałeś się naprawdę. Powróciłeś po 2 latach do WES, żeby zacząć ponownie tworzyć grę nie tylko o WES, ale też o innych federacjach. Tyle pomysłów ci się narodziło w głowie, jeszcze po takiej fali problemów w życiu prywatnym. Brawa ci się należą, nie tylko dla ciebie jako twórcy, założyciela, ale też jako człowieka. Już czekam z zniecierpliwieniem na tą grę, tylko może zmienić nazwę w związku z możliwością tworzenia federacji?


Wszystkie postacie:



https://iv.pl/images/30616448550480196797_thumb.jpghttps://iv.pl/images/35331729904271056800_thumb.jpghttps://iv.pl/images/93816420751001134068_thumb.jpghttps://iv.pl/images/12557768758588195279_thumb.jpghttps://iv.pl/images/13711323993744839265_thumb.jpghttps://iv.pl/images/08786511302424042374_thumb.jpg



Osiągnięcia:
x2 No. #1 for TLV Championship (x1 Brock Lesnar & x1 Big Show)
x1 No. #1 Contender for rEvolution Championship (Big Show)
x2 No. #1 Contender for Asylum Championship (x1 Mark Henry & x1 Rusev)
x1 Asylum Championship (14.12.16 - 18.12.16) (Rusev)
x1 No. #1 Contender for Intercontinental Championship (Randy Orton)
x1 Intercontinental Champion (29.01.17r. - 26.02.17) (Randy Orton)
x1 WES Tag Team Champions (29.01.17r. - current) (Randy Orton & Rusev)

Offline

 

#3 2019-04-18 21:43:24

pitras350

http://s10.ifotos.pl/img/ultrazine_anxrsqr.png

Zarejestrowany: 2016-06-08
Posty: 30
Punktów :   

Re: Projekt WES 4.0 (Re-Reboot a.k.a. 2k19)

Powiem krótko, zawiodłem się. Zawiodłem się, że wcześniej nie dałeś znać! Czekam z niecierpliwością



PJ BLAKE
https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/15055643_208384856269542_2025564907159174407_n.jpg?oh=153752572e5ccfcf911d9273479a8c7d&oe=59214F1E
Stats:
18/3/6
Accomplishments:
1x no. 1 contener for rEvolution Championship
1x rEvolution Champion (10.09.16 - 30.11.16(RETIRED BELT))
1x no.1 contender for WES World Championship
1x WES World Champion (18.12.16 - current)
10 Wins in Career

Last Bout:
Win via "I Quit" - PJ Blake def. Bobby Fish (new WES World Champion)

Offline

 

#4 2019-08-06 09:40:57

 Spazmbite

http://s10.ifotos.pl/img/am2png_anxrqeh.png

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2014-11-10
Posty: 2120
Punktów :   
Ulubiony Wrestler: Jeff Hardy Finn Balor CM Punk
Ulubiona Diva: Paige, Becky Lynch
Ulubione PPV: Royal Rumble

Re: Projekt WES 4.0 (Re-Reboot a.k.a. 2k19)


http://s10.ifotos.pl/img/Spazmbite_asphapw.png
Spazmbite
Streak: 11/0/3

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi